Kosten besparen
Met het serviceabonnement besteed u bepaalde storingen, reparaties en onderhoud die normaal onder het huurdersonderhoud vallen, aan Vanhier Wonen uit. Onder andere onze collega Bob Elzinga voert het onderhoud op vakkundige wijze voor u uit; u hoeft dus geen klusjesman of aannemer in te schakelen. Materiaalkosten zijn doorgaans inbegrepen in het serviceabonnement en hoeft u niet apart te betalen. Het abonnement zorgt er ook voor dat u niet ineens voor onverwacht hoge kosten komt te staan. We schrijven de abonnementskosten iedere maand tegelijk met de huur af.
Zo werkt het
Wanneer u een serviceabonnement hebt afgesloten, kunt u ons bellen voor kleine reparaties aan uw woning, mits die natuurlijk onder het serviceabonnement vallen. Bijvoorbeeld wanneer uw dakgoot opgeschoond dient te worden of uw toilet door blijft lopen. Als huurder blijft u wel zelf verantwoordelijk voor het onderhouden van een deel van de binnenkant van uw woning. Denk bijvoorbeeld aan het schilderwerk binnenshuis. Ook kunt u géén beroep doen op het serviceabonnement in het geval van een storing of reparatie aan een onderdeel van een
Wilt u precies weten wat ú moet doen, wat wij doen en wat onder het serviceabonnement valt? Lees dan onze brochure “
Afsluiten en opzeggen serviceabonnement
Het serviceabonnement kost € 7,- per maand. Wanneer u het abonnement meteen bij het tekenen van het huurcontract afsluit, is instappen gratis. Neemt u het later dan vier maanden na het tekenen van het huurcontract af, dan geldt een instappremie van € 30,-. Instappen kan dan ook pas na controle door onze technisch adviseur.
Uw lidmaatschap van het serviceabonnement stopt automatisch wanneer er een einde komt aan de huurovereenkomst. Mocht u het abonnement tussentijds willen opzeggen, dan kunt u dit schriftelijk doen, voor de eerste van de maand. Er geldt een opzegtermijn van één kalendermaand.
Neemt u gerust contact met ons op wanneer u lid wilt worden van het serviceabonnement of meer hierover wilt weten.